Ministrstvo za okolje in prostor je v okviru projekta LIFE Krepitev zmogljivosti organiziralo 2. LIFE delavnico za pripravo projektne prijave, ki je potekala v dveh terminih z identično vsebino. Prvi termin je bil v torek, 12. februarja 2019, s pričetkom ob 8:30 v poslovni stavbi Javnega podjetja Vodovod-Kanalizacija d.o.o. (Vodovodna cesta 90, Ljubljana). Ponovitev delavnice je bila 13. februarja 2019 (na isti lokaciji in z enakim časovnim potekom).
Delavnica je bila druga v seriji treh LIFE delavnic za pripravo prijav, na katerih obravnavamo osnovne korake, kako iz projektne ideje razviti logični okvir projekta in oblikovati projektno prijavo. Svetujemo vam udeležbo na vseh treh delavnicah, saj sledijo fazam snovanja projekta in se med seboj dopolnjujejo. Več informacij o LIFE delavnicah.
Tudi tokrat je delila z nami praktične izkušnje dr. Nika Debeljak z Zavoda RS za varstvo narave, vodja projekta LIFE TO GRASSLANDS.
Program delavnice
Program dogodka | |
Trajanje | Naslov sklopa |
08.30 – 09.00 | Registracija |
09.00 – 09.15 | Pozdravni nagovor in uvod v delavnico (predstavitev, video) |
09.15 – 10.45 | Prevod rezultatov projekta v aktivnosti (teorija, praksa, video) |
10.45 – 11.00 | Odmor |
11.00 – 13.00 | EU dodana vrednost: ponovljivost, prenosljivost in trajnost rezultatov, sinergije (teorija, praksa, video) |
13.00 – 13.50 | Kosilo |
13.50 – 15.00 | Partnerji, deležniki, ciljne skupine in njihovo naslavljanje (teorija, praksa, video) |
15.00 – 15.15 | Zaključek (predstavitev) |
V drugem terminu, 13.2.2019, je bila delavnica snemana. Posnetki so na voljo v zgornjem programu.
- Po teoriji smo si akcije ogledali še iz prakse.
- Akcije morajo prispevati k rezultatom in vključevati mejnike in izdelke.
- Vsako področje ima nekaj posebnosti glede akcij.
- Tudi znotraj področij je prihajalo do različnih rešitev,…
- razlike v utemeljitvi so bile še večje med področji.
- Nekateri so imeli dokaj enostavne rešitve.
- Pri drugih je bilo prisotne že več argumentacije.
- Ena od možnih rešitev.
- Sklop Evropska dodana vrednost je vreden kar 60% vseh točk.
- Zato so udeleženci pozorno poslušali.
- Še nekaj nasvetov iz prakse.
- Potem pa k vaji.
- Področje je res zelo kompleksno.
- Zato smo ga prediskutirali skupaj.
- Primer rešitve.
- Zadnji, a ne nepomembni so deležniki in ciljne skupine.
- Še zadnja vaja.
- Kako vključiti deležnike v akcije?
- In kako rezultate projekta približati ciljni skupini?
- Primer razvrstitve deležnikov.
- In njihovo naslavljanje.